Ajutor
Modalități de plată
- Plata ramburs
- Plata online folosind Cardul Bancar
- Plata online în rate fără dobândă cu CardAvantaj sau Star CARD Banca Transilvania
- Ordin de plată / Transfer Bancar / Internet Banking
Plata în numerar la ramburs
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare către curierul care efectuează livrarea. Suma maximă ce poate fi plătită în numerar per comanda și factură aferentă comenzii este de 5.000 Lei.
Plata online folosind Cardul Bancar
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, în condiții de siguranță deplină, alegând procesatorul tău de plăți preferat - PayU sau LibraPay. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).
NU ESTE PERCEPUT NICIUN COMISION PENTRU TRANZACȚIILE CU CARDUL EFECTUATE PE SITE-UL ARSIS.RO!
După finalizarea comenzii vei fi redirecȚionat cĂtre pagina de platĂ online pe platforma PayU.Produsele iți vor fi expediate după ce procesatorul de plăți PayU autorizează tranzacția.
Toate tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului tău, în cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decat RON. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformelor de plată PayU. Arsis.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.
Plata online în rate fără dobândă cu CardAvantaj sau Star CARD Banca Transilvania
Arsis.ro îți oferă posibilitatea de achiziționare a produselor dorite prin plata în rate fără dobândă. Plata cu cardul în rate fără dobândă este valabilă pentru posesorii de:
- Star CARD Banca Transilvania
- CardAvantaj
Plateste cu Star Card de la Banca Transilvania pe www.arsis.ro si beneficiezi de:
- pana la 3 RATE fara dobanda pentru orice cumparatura
- 0.3% din valoarea cumparaturii in Puncte Star, daca alegi plata integrala
- perioada de gratie de pana la 56 de zile - valabila pentru toate tranzactiile (plati la comercianti -integral sau in rate, ridicari de numerar, plati de utilitati etc)
Sunt incluse in programul Star Card cardurile de cumparaturi: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card si Visa Business Silver Credit Card.
Numărul de rate disponibil va fi afișat direct în pagina de finalizare comandă de pe Arsis.ro (pentru CardAvantaj) sau în pagina procesatorului de plăți PayU (Star CARD Banca Transilvania).
La finalizarea comenzii vei fi redirecționat către pagina de plată online pe platforma PayU (pentru Star CARD Banca Transilvania) sau platforma Credit Europe Bank (pentru CardAvantaj) unde trebuie să urmezi pașii de mai jos:
- Introduci datele cardului și, în funcție de tipul cardului și programul de rate disponibil, vei putea alege numărul de rate.
- Introduci numărul de rate dorit. ATENȚIE! Pentru plata în rate cu CardAvantaj e obligatoriu să selectezi numărul de rate în care vrei să plătești încă din pagina de finalizare comandă de pe www.arsis.ro
- Apasă butonul Plătește
Plata prin Ordin de Plată / Transfer Bancar / Internet Banking
Dacă ai ales această modaliate de plată pentru o comandă plasată pe Arsis.ro vei primi pe email o factură proforma cu toate detaliile necesare. Pentru a te asigura că plata este corectă, te rugăm să folosești detaliile de mai jos
Nume beneficiar: SC ARSIS TRADING SRL
Cont lei beneficiar: RO18RNCB0077050243670001
Cod unic înregistrare: RO 436787
Livrarea comenzii se va face imediat după ce primim confirmarea plății de la bancă.
Garanția produselor
Toate produsele comercializate de catre Arsis.ro beneficiaza de conditii de garantie care sunt conform prevederilor legale ale OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor si OUG nr.140 /2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare (24 de luni de la data achizitiei).
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Toate produsele achizitionate de pe site-ul Arsis.ro beneficiaza de garantie doar in cazul in care au defect de fabricatie sau sunt incompatibile cu dispozitivul pentru care sunt destinate.
In cazul produselor vandute si livrate de Arsis.ro, certificatele de garantie sunt emise fie direct de producator, fie de importator in cazul accesoriilor vandute separat.
Lipsa certificatului de garantie trebuie anuntata in 48 de ore de la receptia produselor la adresa comenzi@arsis.ro. Dupa 48 de ore, vanzatorul nu mai are obligatia emiterii certificatelor de garantie.
Daca ai achizitionat un produs de pe site-ul Arsis.ro si acesta se incadreaza in termenul de garantie de 24 de luni (12 luni pentru persoane juridice), trebuie sa urmezi pasii de mai jos pentru a putea beneficia de reparatia produsului:
- Trimite un e-mail pe comenzi@arsis.ro si in cel mai scurt timp iti vom comunica ce trebuie sa faci pentru trimiterea produsului in service;
- Dupa confirmarea defectului, pregateste coletul si trimite-l la adresa mentionata in emailul pe care-l vei primi de la noi;
- Pachetul pe care-l trimiti catre service sa contina produsul impreuna cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie in original si o copie a facturii;
- Dupa receptionarea coletului vei primi un email de confirmare din partea Arsis.ro. Termenul de solutionare pentru produsele trimise in Garantie este de maxim 15 zile calendaristice .
- Dupa solutionarea problemei vei primi produsul/coletul/banii la o adresa aleasa de tine.
Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, accesoriilor originale sau a celorlalte elemente indicate mai sus, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.
IMPORTANT
Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:
- defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe si licente software care nu au fost livrate de catre societatea comerciala care a fabricat si asamblat produsul;
- produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, lipite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate; In cazul in care produsul a fost deschis de catre o persoana neautorizata.
- produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
- defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, etc);
- deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
- deteriorari derivate din uzura, vechime, folosire excesiva (de ex. zgarieturi, pete, alterarile culorii sau a materialului: piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);
- orice deteriorare rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, sparturi, etc),
defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a produsului (piese smulse, urme de lovituri, pini rupti, bratari sau curele rupte, ecrane sparte); produsul este deschis de catre un service neautorizat.
Detalii livrare
- Produsele comandate pe Arsis.ro se livrează în toată țara prin serviciul de curierat rapid FAN Courier.
- Taxa de livrare este calculată și afișată în timp real în pagina de finalizare comandă de pe Arsis.ro, în funcție de adresa de livrare introdusă de tine.
- Livrarea este GRATUITĂ pentru toate comenzile cu o valoare mai mare de 99 Lei.
- În cazul în care există, taxa de transport va fi afișată în mod distinct pe factură și va fi inclusă în valoarea totală de plată a facturii.
- Produsele livrate sunt ambalate corespunzător la sediul nostru.
- Programul de procesare a comenzilor online este: Luni - Vineri intre orele 08:30 - 17:00.
- Procesarea comenzilor se va face în ordinea înregistrării lor în sistem, intervalul maxim de timp necesar procesării unei comenzi fiind intre 12 - 24 ore.
- Comenzile primite la sfârșitul săptămânii vor fi procesate începând de Luni în ordinea primirii lor.
- Livrarea produselor se face în funcție de stocul produselor în momentul plasării comenzii, iar termenul de livrare este de 1- 2 zile lucrătoare.
- Dacă dorești anularea comenzii înainte ca ea să plece spre tine, te rugăm fie să ne trimiți un email la anularecomenzi@arsis.ro, fie să ne suni la 021 315 77 78/0729 353 500
(Luni-Vineri 08:30-17:00) în termen de maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.
Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor sau Black Friday
Deși facem eforturi suplimentare, există posibilitatea ca în perioadele în care primim foarte multe comenzi și/sau intervin zile libere legal intervalul maxim de timp necesar procesării și livrării comenzii tale să fie între 24 și 72 ore.
Returnarea produselor
Produsele achizitionate de pe Arsis.ro ro se recomanda sa fie returnate in ambalajul original cu toate accesoriile receptionate, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul primirii lor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Pentru a putea returna unul sau mai multe produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
Pasul 1: Completează formularul de retur.
Acesta se găsește în pagina Contul Meu > Istoric Comenzi > Selectezi comanda pe care dorești să o returnezi și la baza paginii vei găsi acest formular unde va trebui să selectezi produsele pe care dorești să le returnezi, să completezi orice detalii suplimentare ai și să faci click pe butonul SOLICITĂ RETUR. Alternativ, poți descărca formularul de retur de aici, îl completezi și ni-l trimiți pe email comenzi@arsis.ro și în colet alături de produsele returnate.
Pasul 2: Pregătește coletul și trimite-l către noi
După confirmarea cererii de retur vei primi un email de confirmare din partea noastră. Coletul pe care ni-l returnezi trebuie să conțină obligatoriu produsul, cutia originală a acestuia nedeteriorată, toate accesoriile primite, certificatul de garanție, o copie a facturii și formularul de retur completat și semnat.
Costurile de returnare cad în sarcina ta, conform legii.
Coletul trebuie trimis la adresa punctului de lucru.
Produsele pot fi returnate numai prin intermediul curierului ales de dvs. sau predare personala la punctul nostru de lucru din:Destinatar: SC ARSIS TRADING SRL
Adresa punct de lucru: Str Industriilor nr 12 – Chiajna Ilfov . - Cod postal: 077040
Pasul 3: Restituirea banilor
Dacă toate condițiile de mai sus sunt întrunite, îți vom restitui valoarea integrală a produselor returnate în termen de maxim 14 zile de la data la care primim coletul în contul specificat de tine în formulatul de retur.
Dispoziții legale
În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014 cumparatorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului. În cazul denunțării, produsul trebuie să fie însoțit de toate accesoriile, manualele de utilizare și eventualele softuri incluse, precum și certificatul de garanție (original), iar cutia acestuia să nu fie deteriorată. Cheltuielile de restituire, se suportă conform legii, de către cumpărător.
În conformitate cu prevederile art.13 din aceeasi ordonanță, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, adică data primirii în depozit al produsului, în contul specificat de client.
Important
Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezintă defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum cele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza certificatului de garantie.
Conform art.16 din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare următoarele produse:
- Produsele Apple (iPhone / iPad ) a căror software a fost activat
- Produsele al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant
- Produsele executate după specificațiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum și cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deteriorează ori se degradează rapid
- Înregistrările audio, video sau programele informatice în cazul în care sunt desigilate de cître consumator