Acest magazin foloseste cookie-uri si alte tehnologii, astfel incat sa putem imbunatati experienta pe site-urile noastre. Afla mai multe despre cookie-urile folosite pe Arsis.ro de aici. Ok

Incarcare electronica a cartelei Vodafone

Reîncarci cartela ta Vodafone ieftin, rapid și ușor

Acum ai la dispoziție cel mai bun preț și o interfață intuitivă prin care să încarci rapid și ușor Cartela ta Vodafone. Pur și simplu selectează tipul de încarcare dorit, Credit Direct sau Credit PIN, introdu datele necesare în câmpurile aferente și selectează valoarea dorită pentru încărcare sau introdu altă valoare. Ai întrebări sau nelămuriri? Click pe butonul "Cum Incarc?" de mai jos sau contactează-ne la 021 315 77 78 (Luni-Vineri 09:00-18:00)


Care sunt avantajele incarcarii cartelei online?

Incarci direct cartela pentru numarul de telefon completat

Primesti un PIN de reincarcare pe care il poti folosi pentru un numar de telefon

Cum incarc?

Acum poti incarca simplu si rapid cartela Vodafone prin credit direct sau cod de reincarcare.
Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi pasii de mai jos:

PASUL 1. Selecteaza modul de reincarcare:
  • Credit direct. Incarci direct cartela pentru numarul de telefon pe care il introduci in pagina de incarcare;
  • Credit PIN. Primesti un cod PIN de reincarcare pe care il poti folosi pentru orice numar de telefon valabil pentru o cartela reincarcabila Vodafone. ATENTIE!!! Daca ai ales modul de reincarcare prin cod PIN, codul care se genereaza poate fi vizualizat doar in fereastra ce se incarca dupa confirmarea tranzactiei. Acesta poate fi salvat sau printat pentru a fi utilizat ulterior pentru reincarcarea unui numar VODAFONE doar de catre cel care face tranzactia, iar Arsis sau Vodafone nu au acces la acest cod PIN. Codul PIN se genereaza o singura data. Nu inchideti fereastra pana nu va asigurati ca acesta a fost salvat sau utilizat!!!
PASUL 2. Selecteaza una dintre valorile disponibile sau introdu valoarea cu care doresti sa incarci cartela.

PASUL 3. Completeaza adresa de e-mail si click pe butonul PLASEAZA COMANDA.



PASUL 4. Efectueaza plata prin procesatorul de plati PAYU cu ajutorul Cardului Bancar pe care il detii, conform pasilor de mai jos:
PASUL 5. Printeaza voucher / cod tranzactie (incarcare directa)

ATENTIE!!! Daca ai ales modul de reincarcare prin cod PIN, codul care se genereaza poate fi vizualizat doar in fereastra ce se incarca dupa confirmarea tranzactiei. Acesta poate fi salvat sau printat pentru a fi utilizat ulterior pentru reincarcarea unui numar VODAFONE doar de catre cel care face tranzactia, iar Arsis sau Vodafone nu au acces la acest cod PIN. Codul PIN se genereaza o singura data. Nu inchideti fereastra pana nu va asigurati ca acesta a fost salvat sau utilizat!!!

Daca ai ales modului de reincarcare prin cod PIN te rugam ca dupa incheierea tranzactiei sa urmezi unul din pasii de mai jos:

Pentru incarcarea de pe alt telefon decat al tau (fix sau mobil), apeleaza +40 0722 044 444 (gratuit de pe un telefon mobil Vodafone) si urmeaza instructiunile robotului.

Vodafone Relatii cu Clientii:
  • *222 (de pe telefonul mobil);
  • 0372022222 (din alte retele nationale);
  • +40 372022222 (din strainatate, apel taxabil).
  • Linia expres *555 doar pentru clienti persoane fizice: tarif promotional de 39 eurocenti /apel, TVA inclus;
Ore de program (cu exceptia sarbatorilor legale):

Luni - Vineri: 8:00 - 22:00
Sambata - Duminica: 8:00 - 18:00

Intrebari frecvente

1. Cum platesc?

Plata si toate detaliile financiare sunt procesate prin serviciul de plati online PAYU. NOTA: Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata PayU. Arsis.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face in baza codului de securitate cunoscut numai de acesta si se desfasoara numai pe serverele Visa/MasterCard.

2. Cum primesc codul de reincarcare?

Direct din site - dupa aprobarea tranzactiei se deschide o fereastra noua care contine codul de reincarcare si care poate fi salvata de tine local (click dreapta > printeaza > salveaza ca PDF) sau tiparita (click dreapta > printeaza > se tipareste codul la imprimanta aleasa). Codul poate fi vizualizat doar in aceasta pagina, deci te rugam sa nu inchizi sau sa dai refresh paginii respective.

3. Cat dureaza reincarcarea?

Imediat ce avem confirmare platii de la procesatorul nostru de plati online – PAYU, se genereaza codul de reincarcare ce poate fi vizualizat si salvat sau printat. Acesta poate fi vizualizat o singura data si odata cu inchiderea ferestrei se va pierde.  Dupa finalizarea tranzactiei veti primi un e-mail cu confirmarea platii si a procesului de incarcare.

4. Ce se intampla daca nu primesc codul de reincarcare?

In cazul in care apar intarzieri in primirea codurilor de reincarcare va rugam sa ne contactati imediat la numarul de telefon: 021 315 77 78 sau la adresa de e-mail comenzi@arsis.ro si unul dintre operatorii nostri va va contacta in cel mai scurt timp.

5. Confirmare tranzactie

Dupa finalizarea tranzactiei veti primi un e-mail cu confirmarea platii si a procesului de incarcare.

Programul Departamentului Arsis Relatii Clienti:
Luni - Vineri: 9.00 - 18.00.

NOTA: Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata PayU. Arsis.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul d-voastra Procesul de autentificare a posesorului cardului se face in baza codului de securitate cunoscut numai de acesta si se desfasoara numai pe serverele Visa/MasterCard. 

Valoare reincarcare
Pret (lei)
Valabilitate
Perioada garantie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

*Toate campurile sunt obligatorii pentru o incarcare electronica si trebuie completate in formatul exemplificat